Ani sup utara kat langat mmng xleh pakai la. servisnye kurang. ambek orde pon la smpai 2 jam. la kring tekak nunggu. kite panggl staf ani sup die buat mcam xtau je. baek xpyah mniage la klu cam tu. menyemak je
Salam... terlebih dahulu Akak ingin mengucapkan terima kasih di atas keprihatinan adik-adik dan juga kerana meluangkan masa untuk memaklumkan kepada pihak kami. Akak ingin meminta maaf bagi pihak pengurusan Ani Sup Utara cawangan Hulu Langat & akan memastikan perkara2 yang diutarakan akan diperbaiki. Akak harap Ani Sup Utara diberi peluang & mendapat sokongan anda semua
Buat pertama kalinya saya dapat merasakan ani sup yang sebenar dicawangan shah alam sekseyn 28, saya sudah juga mencuba beberapa ani sup di sekitar selangor tetapi mutu makanan teramat mengecewakan, Tetapi di Ani Sup sekseyn 28 shah alam saya amat berpuas hati walaupun membayar RM70 untuk sup gear box + makanan sampingan yang memamg terasa kelazatanya, ditambah pula dengan servis yang pantas serta pekerja pekerja yang peramah, sudah bercadang bersama kelaurga akan berkunjung agi di Ani Sup seksyen 28 bagi menyambut ramadhan dan juga ketika berbuka puasa...
Terima Kasih Akak ucapkan kepada adik kerana menyokong cawangan kami. Kami akan sentiasa cuba meningkatkan prestasi agar pelanggan2 kami akan mendapat layanan sepatutnya. Jangan lupa berkunjung khasnya pada musim Bulan Puasa yang akan bermula tidak lama lagi. Kami ada menyediakan kombo2 individu & keluarga....
Salam...layanan pekerja ani sup utara cawangan h.langat lansung x mesra pelangan lg dah...dan yg pelik nya nasik ayam dan nasik putih selalu awal lg dah habis lansung x masuk akal...dah berapa kali aku terkena buat bengang jer kadang beria ria nak pegi makan kat sana..skrang nk pegi pun pikir dua kali..bimbang bila duduk kat kerusi ani sup utara buat pesanan itu ini dah abis mcam laku sgt...lg satu pekerja pasang lagu mcam disko lansung x hormat keselesaan pelangan..bercakap sesama sendiri pun kuat2...penyelia pun x guna dan x amanah buat keja x cekap..x urus dgn betul agaknya...aku dah frust rasa mcm nak boikot jer...wife aku pun dah x mau pegi..die kata boss ani sup utara syok sendiri jer buat iklan itu ini tp x pantau dgn betul pun x guna...entah lah melayuu....
Salam En Azharie. Kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas maklumbalas encik. Pemantauan outlet-outlet memang ada dilakukan, tapi mungkin ianya terlepas pandang. Walau bagaimana pun kami tidak pernah bersetuju tentang salahlaku atau masalah kualiti makanan yang berlaku di outlet kami. Dengan ini kami akan mengambil langkah pembetulan dan memastikan agar perkara ini tidak berulang lagi. Kami amat mengalu-alukan komen & maklumbalas seperti ini agar kami dapat memperbetulkan kesilapan kami pada masa hadapan.
Hari ini 28 Jan 2013 lbih kurang Jam 4ptg di ani sup utara lagenda suria h.langat...kecewa lg kul 4 beria ria anak aku nak mkn nasik putih dgn sup ajak aku gi ke ani sup utara...sblm ni aku dah xnak pikir pasal ani sup utara lg dah dikeluarkn dr senarai kdai mkanan pilihan....sperti yg dijangkakn...ptuiiii...alasan nasik putih abis lg...laku betul org lgt mkn nasik putih je kot smpai xsempat ani sup utara nak masak ...atau beras abis...atau memang haprak dgn alasan trlepas pandang....managment failure ni.. gi lah antar bdk2 keje tu amik kos pengurusan...dan study lah ckit bab kepuasan pelangan....amigossss...
Sup kat Ani Sup ni sedap, hampir selalu makan. Tapi apa nasib hari ni 2/5/13 jam 9:55pm pergi makan dengan kakak dia order mihun sup sy order sup daging kesukaan, rasa sangat sial sup hari ni rasa masin. Untuk saya sekali sekala itu ok. Tapi apa buat sy terkilan mihun sup yg di minta kakak tak dapat makan dia rasa nak muntah. Saya rasa memang masin tapi tekak sy masih boleh terima, sy minta izin pelayan sekiranya dia boleh buatkan sup yg di terima kurang masin. Malangnya selepas pemintaaan kedua kakak sy terus muntah, sy cuba rasa lebih malang utk sy dgn sy hampir muntah. Sy ke kaunter utk proses pembayaran, sy tanya perlu atau tidak sy bayar mihun sup sebegitu rasa? Pekerja terus bertanya ke big bos yg pd sy dia adalah org tua paling kurang ajar, tanpa bersemuka dgn cakap begitu kuat dan lantang dia berkata ''Makanan dah order kena bayar, mkan tak makan kena bayar orang belakang kata rasa ok. Ok la rasa.'' hampir bergaduh nasib dia baik kakak sy terus berlari ke singki dan muntah. Dgn nada tegas sy ckp sy bayar. Sampai sekarang kakak masih rasa loya.
Sy yakin komen ni adalah sekadar komen tiada tindakan akan diambil kerana apa yg dapat di simpulkan dari tindakan big bos tua kurang ajar pihak Ani Sup adalah yg terbaik komentar pelanggan tidak diperlukan mereka adalah dari bimbingan yg terbaik. Sy hanya berkongsi untuk pengetahuan umum, bantu sy utk mencari iklan2 Ani Sup Utara di sesawang internet bagi berkongsi cerita malang ini apa yg sy masih terkilan sy patut minta big bos mereka habiskan semangkuk mihun sup meloyakan yg di terima kami. Email sy di ada2kaki@gmail.com. Terima kasih.
Assalamualaikum tuan Ahli Fikir.. Pihak kami amat kesal dan memohon maaf di atas kejadian yang berlaku. Kami amat berterima kasih di atas maklumbalas tuan. Besar harapan kami sekiranya tuan dapat memaklumkan kepada kami di cawangan mana kejadian tersebut berlaku.
Seperti yang tuan sedia maklum, kami adalah berkonsepkan sistem francais.Adalah mustahak utk kami di HQ utk tahu detail kejadian bagi tindakan lanjut. terima kasih
Kesal dan maaf adalah sangat membuang masa sekiranya elemen ketiga iaitu apa yang anda boleh lakukan untuk menebus kesalahan mahupun pun memperbetulkan keadaan entah kemana..
Assalamualaikum tuan Ahli Fikir.. Pihak kami telah mendapatkan maklumbalas dari pemilik Ani Sup Utara Hulu Langat. Pihak beliau memohon supaya tuan dapat memberikan no telefon untuk beliau hubungi. Sila emailkan ke info@anisuputara.com.my. Kerjasama tuan amat dihargai. Sekali lagi pihak Ani Sup Utara memohon maaf di atas kejadian tersebut.
Maaf.. Sy telah terterakan email sy secara terang-terangan.. Apa yang awak rasa tindakan pembetulan pihak Ani Sup akan ambil sila beritahu sy secara hitam putih email ke email sy atau terus ke blog ini.. Sila amalkan sikap telus.. Sekiranya pihak Ani Sup ingin perbetulkan keadaan.. Sila buat secara betul bkn dgn melepaskan tanggung jawab kepada org lain.. Dengan Big Bos Kurang Ajar awak rasa apa sy rasa utk sy berhubung dgn dia?
Lagi2 mengunakan kaedah lisan. Mulut berbau beliau & sikap biadap beliau sangat- sangat kurang ajar perlu atau tidak saya memberikan maklumat peribadi sy pd si kurang ajar tersebut? Sekiranya ingin perbetulkan keadaan hendak seribu daya; tak ingin seribu alasan.
Terima Kasih dengan sikap ambil berat yang cuba ditonjolkan dar pihak Ani Sup.
Assalamualaikum.. Saya nk complain harap pihak HQ ANI SUP UTARA take note! Ini berkenaan CAWANGAN HULU LANGAT! Tolong bagitau dekat owner, baik suami atau isteri dia perangai jangan sombong, muke jangan nk masam sangat, menipu orang banyak, busuk hati, service xbagus, macam orang xpernah berniaga kedai makan. Tutup jelah kedai korang ni. Selagi xtukar owner selagi tu aku xakan jejak kaki kat kedai kau dan cawangan2 lain. PIHAK ATASAN TOLONG AMBIL TINDAKAN! Ramai sangat org dh mengata! Dah menyampah!
Wah macam best je..patut tgk byk cawangan ani sup ni...
BalasPadamAni sup utara kat langat mmng xleh pakai la.
BalasPadamservisnye kurang.
ambek orde pon la smpai 2 jam.
la kring tekak nunggu.
kite panggl staf ani sup die buat mcam xtau je.
baek xpyah mniage la klu cam tu.
menyemak je
Ani sup utara dah mula slack. Servis slow, staff moody. Kami pun tak suka jugak kerja kami tapi buatlah iklhas. Jalangan lepas ke customer.
BalasPadam1. Nak order staff buat tak tahu
2. Bila kami sendiri ke counter, siap kena sound "abg nak ape ye bang?:
3. Menu manjang "oh, itu dah habis"
ini merujuk kepada Ani Sup Utara Taman Lagenda Hulu Langat. Tapi saya dapat comment,semua cawangan sama aje
PadamSalam... terlebih dahulu Akak ingin mengucapkan terima kasih di atas keprihatinan adik-adik dan juga kerana meluangkan masa untuk memaklumkan kepada pihak kami. Akak ingin meminta maaf bagi pihak pengurusan Ani Sup Utara cawangan Hulu Langat & akan memastikan perkara2 yang diutarakan akan diperbaiki. Akak harap Ani Sup Utara diberi peluang & mendapat sokongan anda semua
BalasPadamBuat pertama kalinya saya dapat merasakan ani sup yang sebenar dicawangan shah alam sekseyn 28, saya sudah juga mencuba beberapa ani sup di sekitar selangor tetapi mutu makanan teramat mengecewakan, Tetapi di Ani Sup sekseyn 28 shah alam saya amat berpuas hati walaupun membayar RM70 untuk sup gear box + makanan sampingan yang memamg terasa kelazatanya, ditambah pula dengan servis yang pantas serta pekerja pekerja yang peramah, sudah bercadang bersama kelaurga akan berkunjung agi di Ani Sup seksyen 28 bagi menyambut ramadhan dan juga ketika berbuka puasa...
BalasPadamTerima Kasih Akak ucapkan kepada adik kerana menyokong cawangan kami. Kami akan sentiasa cuba meningkatkan prestasi agar pelanggan2 kami akan mendapat layanan sepatutnya. Jangan lupa berkunjung khasnya pada musim Bulan Puasa yang akan bermula tidak lama lagi. Kami ada menyediakan kombo2 individu & keluarga....
PadamUlasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
BalasPadamSalam...layanan pekerja ani sup utara cawangan h.langat lansung x mesra pelangan lg dah...dan yg pelik nya nasik ayam dan nasik putih selalu awal lg dah habis lansung x masuk akal...dah berapa kali aku terkena buat bengang jer kadang beria ria nak pegi makan kat sana..skrang nk pegi pun pikir dua kali..bimbang bila duduk kat kerusi ani sup utara buat pesanan itu ini dah abis mcam laku sgt...lg satu pekerja pasang lagu mcam disko lansung x hormat keselesaan pelangan..bercakap sesama sendiri pun kuat2...penyelia pun x guna dan x amanah buat keja x cekap..x urus dgn betul agaknya...aku dah frust rasa mcm nak boikot jer...wife aku pun dah x mau pegi..die kata boss ani sup utara syok sendiri jer buat iklan itu ini tp x pantau dgn betul pun x guna...entah lah melayuu....
BalasPadamSalam En Azharie. Kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas maklumbalas encik. Pemantauan outlet-outlet memang ada dilakukan, tapi mungkin ianya terlepas pandang. Walau bagaimana pun kami tidak pernah bersetuju tentang salahlaku atau masalah kualiti makanan yang berlaku di outlet kami. Dengan ini kami akan mengambil langkah pembetulan dan memastikan agar perkara ini tidak berulang lagi. Kami amat mengalu-alukan komen & maklumbalas seperti ini agar kami dapat memperbetulkan kesilapan kami pada masa hadapan.
BalasPadamHari ini 28 Jan 2013 lbih kurang Jam 4ptg di ani sup utara lagenda suria h.langat...kecewa lg kul 4 beria ria anak aku nak mkn nasik putih dgn sup ajak aku gi ke ani sup utara...sblm ni aku dah xnak pikir pasal ani sup utara lg dah dikeluarkn dr senarai kdai mkanan pilihan....sperti yg dijangkakn...ptuiiii...alasan nasik putih abis lg...laku betul org lgt mkn nasik putih je kot smpai xsempat ani sup utara nak masak ...atau beras abis...atau memang haprak dgn alasan trlepas pandang....managment failure ni.. gi lah antar bdk2 keje tu amik kos pengurusan...dan study lah ckit bab kepuasan pelangan....amigossss...
BalasPadamSup kat Ani Sup ni sedap, hampir selalu makan. Tapi apa nasib hari ni 2/5/13 jam 9:55pm pergi makan dengan kakak dia order mihun sup sy order sup daging kesukaan, rasa sangat sial sup hari ni rasa masin. Untuk saya sekali sekala itu ok. Tapi apa buat sy terkilan mihun sup yg di minta kakak tak dapat makan dia rasa nak muntah. Saya rasa memang masin tapi tekak sy masih boleh terima, sy minta izin pelayan sekiranya dia boleh buatkan sup yg di terima kurang masin. Malangnya selepas pemintaaan kedua kakak sy terus muntah, sy cuba rasa lebih malang utk sy dgn sy hampir muntah. Sy ke kaunter utk proses pembayaran, sy tanya perlu atau tidak sy bayar mihun sup sebegitu rasa? Pekerja terus bertanya ke big bos yg pd sy dia adalah org tua paling kurang ajar, tanpa bersemuka dgn cakap begitu kuat dan lantang dia berkata ''Makanan dah order kena bayar, mkan tak makan kena bayar orang belakang kata rasa ok. Ok la rasa.'' hampir bergaduh nasib dia baik kakak sy terus berlari ke singki dan muntah. Dgn nada tegas sy ckp sy bayar. Sampai sekarang kakak masih rasa loya.
BalasPadamMoga Ani Sup maju jaya dengan duit sy beri. Sumpah itu kali terakhir sy dtg.
BalasPadamSy yakin komen ni adalah sekadar komen tiada tindakan akan diambil kerana apa yg dapat di simpulkan dari tindakan big bos tua kurang ajar pihak Ani Sup adalah yg terbaik komentar pelanggan tidak diperlukan mereka adalah dari bimbingan yg terbaik. Sy hanya berkongsi untuk pengetahuan umum, bantu sy utk mencari iklan2 Ani Sup Utara di sesawang internet bagi berkongsi cerita malang ini apa yg sy masih terkilan sy patut minta big bos mereka habiskan semangkuk mihun sup meloyakan yg di terima kami. Email sy di ada2kaki@gmail.com. Terima kasih.
BalasPadamAssalamualaikum tuan Ahli Fikir..
BalasPadamPihak kami amat kesal dan memohon maaf di atas kejadian yang berlaku. Kami amat berterima kasih di atas maklumbalas tuan. Besar harapan kami sekiranya tuan dapat memaklumkan kepada kami di cawangan mana kejadian tersebut berlaku.
Seperti yang tuan sedia maklum, kami adalah berkonsepkan sistem francais.Adalah mustahak utk kami di HQ utk tahu detail kejadian bagi tindakan lanjut. terima kasih
Hulu Langat..
BalasPadamTerima kasih.. Sy menanti tindakan lanjut anda..
BalasPadamTindakan anda amat berharga utk pelanggan setia anda..
BalasPadamKesal dan maaf adalah sangat membuang masa sekiranya elemen ketiga iaitu apa yang anda boleh lakukan untuk menebus kesalahan mahupun pun memperbetulkan keadaan entah kemana..
BalasPadamAssalamualaikum tuan Ahli Fikir..
BalasPadamPihak kami telah mendapatkan maklumbalas dari pemilik Ani Sup Utara Hulu Langat. Pihak beliau memohon supaya tuan dapat memberikan no telefon untuk beliau hubungi. Sila emailkan ke info@anisuputara.com.my.
Kerjasama tuan amat dihargai. Sekali lagi pihak Ani Sup Utara memohon maaf di atas kejadian tersebut.
Maaf.. Sy telah terterakan email sy secara terang-terangan.. Apa yang awak rasa tindakan pembetulan pihak Ani Sup akan ambil sila beritahu sy secara hitam putih email ke email sy atau terus ke blog ini.. Sila amalkan sikap telus..
BalasPadamSekiranya pihak Ani Sup ingin perbetulkan keadaan.. Sila buat secara betul bkn dgn melepaskan tanggung jawab kepada org lain..
Dengan Big Bos Kurang Ajar awak rasa apa sy rasa utk sy berhubung dgn dia?
Lagi2 mengunakan kaedah lisan. Mulut berbau beliau & sikap biadap beliau sangat- sangat kurang ajar perlu atau tidak saya memberikan maklumat peribadi sy pd si kurang ajar tersebut? Sekiranya ingin perbetulkan keadaan hendak seribu daya; tak ingin seribu alasan.
BalasPadamTerima Kasih dengan sikap ambil berat yang cuba ditonjolkan dar pihak Ani Sup.
Assalamualaikum.. Saya nk complain harap pihak HQ ANI SUP UTARA take note!
BalasPadamIni berkenaan CAWANGAN HULU LANGAT!
Tolong bagitau dekat owner, baik suami atau isteri dia perangai jangan sombong, muke jangan nk masam sangat, menipu orang banyak, busuk hati, service xbagus, macam orang xpernah berniaga kedai makan. Tutup jelah kedai korang ni. Selagi xtukar owner selagi tu aku xakan jejak kaki kat kedai kau dan cawangan2 lain. PIHAK ATASAN TOLONG AMBIL TINDAKAN! Ramai sangat org dh mengata! Dah menyampah!